file Ξεκινώντας από το μηδέν

Περισσότερα
29/06/2008 20:18 #362 από fergus
fergus δημιούργησε το θέμα: Ξεκινώντας από το μηδέν
Καλησπέρα σε όλους

μόλις πριν 2-3 μέρες αντιλήφθηκα το site αυτό και πραγματικά έχω κολλήσει. Βέβαια ομολογώ πως είμαι εντελώς άσχετος και γι αυτό ζητώ την κατανόησή σας.

Έχω ένα μικρό οικόπεδο σε κάποιο προάστιο στην Αθήνα που θέλω να διαμορφώσω σε κήπο. Μια επιλογή που εξετάζω είναι να φυτέψω εσωτερικά από την περίφραξη κατά μήκος της κλήματα ώστε να μπω κι εγώ σιγά σιγά σε αυτό το χόμπυ. Τα κλήματα σκέφτομαι να τα φυτέψω ανά 1 μέτρο απόσταση και με δεδομένο πως η περίφραξη έχει μήκος 40 μέτρα περιμένω περίπου 40 ρίζες. Σκέφτομαι πως το πλέγμα της περίφραξης ίσως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κρεμάσουν πάνω τα κλαδιά (γαλβανιζέ πλέγμα ύψους 1,50 μέτρο περίπου).

Λοιπόν οι ερωτήσεις είναι οι εξής.

Α. Πρέπει να υπάρχει κάποια ελάχιστη απόσταση από άλλα φυτά. Είναι αρνητικό ότι έξω από την περίφραξη υπάρχουν λεύκες;

Β. Είναι κατάλληλη η εποχή τώρα για να κάνω φύτευση; Ποιες ποικιλίες μου προτείνετε; Γενικά θα με ενδιέφερε να φτιάχνω και λευκό και κόκκινο κρασί.

Γ. Με τις 40 ρίζες πόση παραγωγή πρέπει να περιμένω και από πότε; Πού μπορώ να βρω κλήματα για αγορά; Είναι κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω;

Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ εκ των προτέρων

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
30/06/2008 12:18 #365 από ampelourgos
ampelourgos απάντησε στο θέμα: Ξεκινώντας από το μηδέν

Frergus καλωσόρισες στην παρέα μας,

Μου αρέσει η ιδέα σου να βάλεις κλήματα στην περίφραξη. Σαν επέκταση αυτής, αν έχεις χώρο, μπορείς να δημιουργήσεις και μία δεύτερη σειρά, δίπλα στην εξωτερική περίφραξη βάζοντας έτσι άλλα τόσα κλήματα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να έχεις την μία σειρά με λευκά σταφύλια και την άλλη με κόκκινα.